stressad :/

glömde ställa väckarklockan igår kväll så jag vaknade av att morfar kom hit (a)
haha. johan ska på ngn friidrotts-provar-på-sak. så när morfar kom skulle han vara klar!
men han låg ju och sov (a) så kan det gå! ;)

är typ lite stressad :/ 
halv 1 kmr johan & morfar hem. då har jag lovat att jag ska duka innan de kmr hem, så det måste jag fixa.
klockan 1 kmr anna & cecilia. vi ska bada ! :) så då måste jag ju packa ;)
sen måste jag försöka hinna sticka till svante och lämna en pannlampa som jag försökt byta batteri på, men inte lyckats xP
klart att jag hinner, men känner mej ändå stressad x) haha :P

struts har fixat min design! :) så nu är den klar! :) sjukt mycket tack och kramar till hon! (L)
saknar inte den gamla bloggen längre, den här är ju sjukt mycket finare! :D

tycker att ni är lite dåliga på att kommentera? :)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0