svante är flyttad! :)

jupp. nu är svantisen flyttad :) det är fint stall och detta kommer bli helt perfekt! :)
jag, tina och matilda har flyttat de sakerna vi behöver imorgon, sen tar tina resten imorgon i transporten (y
faktiskt så kommer jag sakna vissa saker i det andra stallet :P mest kommer jag sakna att inte dela sadelkammare med någon (a) bara ställa sakerna lite här och där ;) sen kommer jag såklart sakna katterna, mest ola! :) en alldeles för söt katt! (L) blev alldeles förälskad redan första gången jag såg henne! (a)
jag får cykla dit ändå ibland ;)
men jag ser inget dåligt med det nya stallet! :) detta kommer bli jättebra! :D




fick bli ett litet collage istället för bild på ola ;P


måste ju ha en bild på svante oxå! ;D


Kommentarer
Postat av: linnea

där har vi ju lilla tösen ola ju! (om det är det ?) ;D <3

2011-01-07 @ 23:44:30

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0