svantisen idag efter skolan :D

det var träning för Britt-Marie idag och det gick super!! :D allt vi gjorde blev ju jättebra :)
hihi. okej. kanske inte "öppna" (framdelen innanför spåret) och "sluta" (bakdelen innanför spåret) blev helt 100. men annars är jag verkligen nöjd med allt! :)
svante har inte blivit riden i helgen så det är egentligen lite konstigt att han gick så bra ;)
han var väll på lite snäll-humör idag (y och det gillas ;D
jag skrittade fram i 20 minuter på lång tygel och sen lika länge i skritt på kort tygel innan jag började trava och det gjorde nog stor skillnad tror jag :)

nu ska jag nanna kudden, för jag är riktigt trött (a)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0