svantisen (och jag) är bäst! ;D

jupp. som rubriken säger; svantisen (och jag) är bäst! :)
jag är i parantes för att svante är mest bäst ♥

vi tränade för Britt-Marie idag och det gick ju super! (y svante var jätteduktig och mina skänklar höll sej ganska stilla :P hihi. har blivit tusen gånger bättre på att ha dem stilla, men det är fortfarande inte tillräckligt x) fint ska det va! ;)

tränade på lite galoppfattningar och satan vad nöjd jag är med dom! :) hihi. verkligen super duper nöjd. han lyssnar mycket bättre på mej nu. efter drygt ett år har han insett vem som bestämmer och det är nämligen jag, även fast svante har väldigt svårt att acceptera det :P

som sagt är super nöjd med passet och hoppas nästa blir minst lika bra ;)



när jag och svante fick vår första rosett tillsammans :) ♥


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0