tomt, kallt & halt på cykelvägen :P

hihi. som rubriken säger. knappt nått folk alls ute på cykelvägen och halt är det oxå :P
haha. men springa kunde jag iaf, så det är inte jätte superduper halt. (y :)
men nu är jag faktiskt trött på snö & is! kan faktiskt försvinna nu tycker jag.
ullis vill ha vååååååår! :D bort med snö, tack och adjö!

sitter här i min Hello Kitty-mysdräkt, med luddiga Hello Kitty-strumpor och varma och sköna morgonskor (Y
hihi. myysigt :)


haha. långa och stora, men absolut super varma och sköna! :) hihi.

nä. nu ska jag ner och ta en kanelbulle och kolla svtplay :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha ja... Jag kan gå med på det;-)

2011-01-26 @ 18:49:27
URL: http://amandaliii.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0