:D

var väldig orolig om jag skulle hålla mitt löfte jag lovade er om att hissa & dissa, men jag klarade det! :)
hihi. så duktig jag var x) ni ska veta att jag kämpat med "bilden/texten" ;) det är säkert inte svårt att göra. men såklart blir det svårt när jag ska göra det :S haha. men nu är jag äntligen klar och blev väll ganska nöjd ;P (y

efter skolan stack emily med mej hem och vi spelade pingis och typ snackade :P

har duschat och hade tänkt städa rummet lite. lägga in rena kläder i garderoben och så. nio (tror jag det var) börjar Fuskbyggarna och det vill jag se ;)

någon som vet hur sverige ligger till i handbollen? vet att de förlorade mot argentina. men sen vet jag inte mycket mer :P någon som har lust att berätta kort för mej hur det går för dom? x)

vi ses! :)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0