"13 dagar"

Nu under tiden jag är borta kommer jag köra "13 Dagar". Det kommer komma upp en ny rubrik varje dag (om inläggen publiceras ;S)
Rubrikerna har jag själv kommit på (hehe) och de är väl inte sådär super bra, men det duger! :)

De olika rubrikerna:
Dag 1:
En gång då jag blev riktigt glad
Dag 2: Tre saker som stör mig
Dag 3: Mitt bästa köp
Dag 4: En fråga jag helst inte vill fråga
Dag 5: En personlighet
Dag 6: Ett tv-program jag gillar
Dag 7: Detta är jag inte bra på
Dag 8: Något jag är stolt över
Dag 9: En fobi
Dag 10: Ett ögonblick jag älskar
Dag 11: Något som inte roar mig särskilt mycket
Dag 12: Ett roligt foto
Dag 13: En sysselsättning jag gillar

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0