Borta bra, men hemma bäst.

Så. Nu är jag äntligen hemma! :) Härligt äre, faktiskt.

Jag/vi har haft en grym vecka. Vi har badat, solat, badat och solat och badat lite till. Sen har vi såklart käkat glass, druckit massvis med läsk och skrattat! Najsigt värre :)
Hotellet låg jätte bra, supernära det kristallklara havet och precis utanför hotellets entré var den lilla byn Ile Rousse, fantastisk söt :) God mat var det också.

Jag har använt vattenkameran flitigt, och den är super bra! Verkligen. Den fungerar även bra till annat än vattenfotografering, absolut lika bra på land!

Nu blir det att packa upp..


Ni har nu sett 1/597 bilder från Korsika ;p

Kommentarer
Postat av: Ullis :)

Vill se fler bilder från vattenkameran

2011-07-02 @ 16:57:33
URL: http://ulrikaslife.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0