Dag 1: En gång då jag blev riktigt glad

Jag tror att jag gick i trean, eller tvåan på vårterminen när jag och mamma gick in i en cykelaffär för att kolla på en ny cykel till mig. Jag hittade en röd cykel som jag blev kär i direkt. Men den var jätte dyr och tjejen i kassan sa att priset skulle sänkas fram till sommaren. Så jag gick hem och glömde bort cyklen lite.
Jag åkte ut till mormor & morfars sommarstuga med dem i några dagar och en dag ringde mamma och sa att hon stod i cykelaffären och att priset hade sänkts på cyklen jag ville ha och frågade om hon skulle köpa den.
Såklart blev jag riktigt glad och sa till mamma att hon skulle köpa den. Jag började faktiskt gråta, så glad blev jag! Vi åkte faktiskt hem en dag tidigare för att jag skulle kunna få cykla på min nya cykel.

Nu i efterhand undrar jag hur man kan bli så glad för en cykel. Men det kan man visst :P


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0