Dag 2: Tre saker som stör mig

Jag har faktiskt ganska många saker som stör mig, men jag ska försöka lista 3 saker.

1. Personer som klagar på ditt & datt men inte gör ett skit för att det ska bli bättre. Tycker man att något inte är bra, ska man lyfta fram det och ta tag i det!

2. Skolledningen i kommunen. Eleverna (bla. jag) på min skola klagade förra läsåret på att vi börjar för sent (klockan nio) och slutar för sent (halv fyra). Och nu har vi fått de nya tiderna för kommande läsår: Vi börjar en halv timme tidigare, men slutar bara 10 min tidigare! Vi vill ju börja tidigare för att komma hem tidigare. Inte för att få längre skoltid!!

3. Att man kan störa sig på saker. Jag tycker att man inte borde kunna störa sig på saker. Då hade allt varit lite roligare.


Börjar man i skolan en halv timme tidigare, borde man också sluta en halv timme tidigare! I detta fallet tre!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0