De närmsta dagarna

Nu kommer det inte bli uppdatering på ett tag, så jag hade tänkt berätta hur dagarna ser ut för mig, snällt va?! ;)
Fredag, jag jobbar 10-13.30. Sen kör mamma ner mig till Falsterbo Horse Show och jag träffar Emily, Elsa & Lovisa. Vi tältar och har kul!
Lördag, Falsterbo Horse Show hela dagen. Mamma hämtar mig på kvällen.

Jag tänker inte blogga under de dagarna. Kanske att det
blir några tidinställda inlägg. Vi får se :)

Nu har jag packat till tältningen nere i Falsterbo och så har jag räknat mina mynt. Det blev 710 kr, det. Bra va?! ;)
Anledningen till att jag räknar mina mynt är att jag sen växlar med jobbet som behöver mycket växel (mynt) till kunderna. Jag har växlat med dem några gånger och de tjänar både jag och dem på! :)

Var glad, det är härligt!


sjukligt gammal bild

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0