Det mesta är klart!

Nu har jag gjort klart det största jobbet av mina små hemlisar för er. Men det är lite till att fixa! :) Jag hoppas att jag hinner fixa det imorgon.

I förmiddags cyklade jag bort till "Svanteskogen" och plockade hallon. Där var även röda vinbär och riktigt stora smultron. Otroligt mumsigt! När jag ändå var så nära Svante gick jag dit och gav honom några sista kramar iom att vi åker på söndag.

Jag har även börjat på ett pussel idag. Ramen är klar och några få bitar till är på plats :)

Imorgon ska jag jobba 9.30-13.30 på torget. Sen ska jag packa och framåt kvällen kommer Emily och Erika hit! :D De ska sova här till söndagen :) Det ska bli riktigt mysigt!

Nu ska jag städa. Det behövs verkligen och denna gången menar jag det verkligen.. Efter det ska jag belöna mig med att få sova några timmar ;)


Är man knasig så är man!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0