En sann skåning!

Jag skrev på mitt fönster (i brist på något roligare att göra) "S V E R I G E jag är blå & gul, ser du inte det?" Typ något sånt i blått och gult, såklart. Men så tittade jag på svtplay och såg lite från Allsång på Skansen, program 1 där det var Skånetema och så gick jag direkt och skrev under "Sverige-texten" "Nä, jag skojar bara. Jag är en äkta skåning, röd & gul, ser du inte det?"
Såklart är jag Blå & Gul också, men lite mer Röd & Gul ;)

Hehe, tänkte på detta idag. Att Skåne är ett ganska speciellt landskap, det tycker iaf jag.
Jag kan bara säga att jag är en stolt skåning! ;)

Ingenting går upp mot gamla Skåne
På den plats man är född, ja där trivs man mer än bra!

Haha. Ett väldigt onödigt inlägg, men håll med om att Skåne är ett lite speciellt landskap. Det går inte riktigt att beskriva hur, typ. Men det känns faktiskt otroligt bra att vara skåning! :D


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0