Fullplanerad vecka!

Jag har inte hunnit uppdatera idag. Men sen måste jag erkänna att jag har tappat lite motivation till att blogga. Så det är en liten del av anledningen att uppdateringen inte varit så bra de senaste dagarna.
Jag vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg som uppdaterar typ en gång varannan dag, eller ett kort inlägg om dagen där man bara skriver att man inte har lust att blogga. Så jag ska verkligen göra allt för att fortsätta blogga, för det är riktigt roligt!

Idag har jag, mamma & Johan varit en sväng i Malmö. Vi köpte lite presenter till mormor & morfar som fyller år/fyllt år. Sen har Ettan & Nickas, Anna & Cecilia köpt ett sommarhus i Skummeslövsstrand iår så vi köpte även en liten "inflyttningspresent" till dom, vi ska nämligen dit på onsdag :) Lunch käkade vi på Lilla Torg, det blev sushi, riktigt gott!

Sen har jag även varit hos Svante. Men jag ska skriva om honom i ett annat inlägg :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0