I'm back!

Jupp. Nu är jag hemma från en otroligt härlig, rolig och lugn vecka ute på Österlen. Vallby om man ska vara lite mer exakt ;)

Vi har gjort lite allt möjligt. Bla. tog vi en sväng förbi Kiviks Marknad en dag, och en dag cyklade vi till Glimminge hus. Jag vet inte hur många gånger jag varit där och gått guidad tur, men jag tröttnar aldrig ändå. Det är något speciellt med borgen :P Sen har vi såklart badat också :)

Jag tänkte inte skriva så mycket mer om veckan. Men det kommer komma visa "bild-inlägg" från veckan i nästa vecka då jag är i Mollösund.

Hoppas ni har haft en grym vecka och inte saknat mig allt för mycket! ;)

Nästa "riktiga" inlägg blir den 31 Juli (det kommer ju bli tidsinställda) :)


Hehe :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0