Jag är tillbaka!

Ja! Nu är de här två jobbiga (snarare sköna? ;D) veckorna utan mig över för er! Haha. Nä, jag tror att ni har klarat er ganska bra utan mig? :)

Själv har jag haft en otrolig vecka i Mollösund! Jag, Emily & Josse har haft riktigt roligt :)
Jag har precis pakat upp alltihop och faktiskt rensat bland mina skivor? Konstigt va? Att en av de första sakerna man gör när man kommer hem är att rensa skivor? Haha. Men jag är ju lite konstig, så det passar väl bra :)

Imorgon är det 1 Augusti. Ny månad och nya möjligheter. Eller vad man nu brukar säga. Själv märker jag inte så stor skillnad på 31 Juli och 1 Augusti, så för mig spelar det inte så stor roll.. :) Men hursomhelst är det typ bara 2 ½ veckor kvar på sommarlovet! Och det, det mina vänner. Det är sorligt! Ska passa på att njuta av de sista veckorna ordentligt nu!

Om det finns någon liten sötnos som vill se lite bilder från Mollösund, så ska det fixas! Troligtvis dyker det upp bilder ikväll.
Nu ska jag ut i solen! :D









Haha. Så där helt överglad, typ.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0