My mistake!

Det här med att någon kommenterade mina inlägg i mitt namn var ett missförstånd. Mamma hade kollat min blogg från Ipaden och kommenterat, men inte skrivit namn, och mitt namn + bloggadress var redan inskriven sen tidigare. Så det var bara missförstånd rakt igenom. Men nu är det iaf löst! Så förlåt för mitt lilla irriterande inlägg.

Nu har jag gjort mig iordning, packat upp allt och städat rummet. Ibland får jag såna "ryck" då jag bara börjar städa och inte kan sluta. Idag har jag fått en liten smula av den "sjukdomen" jag har städat mitt sängbord och badrumsskåpen här uppe. Tror jag ska städa skåpet i mitt rum också. Sen ska jag vara med Emily. Vi ska till Hööks och sen ska vi till Marshie. Jag ska ju rida henne i lite i slutet av sommaren när Emily är ute och seglar :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0