Rolig ridtur igår!

Jag måste ju bara berätta om hur det gick igår med Marshie! :D

Vi (jag & Emily) red barbacka på en volt i skogen. Det var sjukt längesen jag red barbacka, flera år sen, så det var väldigt ovant. Men det gick ändå bra! Trodde aldrig att jag skulle klara av att galoppera, men jag gjorde faktiskt det!
Emily vet hur man ska mig att göra saker jag egentligen inte vågar, och ett två tre hade jag hoppat i både trav och galopp. Barbacka! Det trodde jag aldrig att jag skulle göra! Det var inget högt hinder och Marshie  galopperade lätt som en plätt över. Men det är mest känslan. Sen antar jag att jag måste erkänna att jag höll kasa av några gånger. Hehe.


Jag har inte laddat över bilderna än.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0