Skumt!

Jag skulle precis logga in här på bloggen. Men gissa vilken jag kommer in på?! Min gamla blogg som jag varit tvungen att lämna för att jag inte kunnat logga in på den. Riktigt läskigt. Och innan jag hann tänka efter hade jag raderat adressen och kontot. Gjort är ju gjort, men jag undrar om jag inte ångrat mig en smula.. Hehe aja. Det var bara riktigt läskigt!

Jag har varit med Linnea typ hela dagen :) Vi gick bla. ut och plockade hallon ute på cykelbanan och det blev två stora skålar vi slukade i oss sen + lite vinbär vi också hittade. Riktigt mumsigt.

Det är två (kanske tre) till inlägg på väg som snart kommer upp :)


Har börjat bli dålig på nya bilder, men jag lovar att skärpa mig!!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0