Stora framsteg på liten tid!

Idag har jag ridit Marshie :) Det fick bli ridhuset idag eftersom det regnat och därför är utebanorna väldigt kladdiga. Jag red i ungefär en halv timme lite drygt och red mycket på böjt spår, serpentinbågar, volter, åttvolt osv. I slutet testade jag även lite öppna, sluta och skänkelvikning. Öppnorna och slutorna gick bra :) I skänkelvikningar blir hon lite för känslig och går med bakdelen först, vilket är fel. Men tillslut gick det också bra! Jag har ju bara ridit henne ca fem gånger, så jag har ju inte lärt mig var knapparna sitter.
Emily red också lite. Det såg riktigt fint ut! Hon & Marshie har utvecklats otroligt fort och det är en enorm skillnad!


Bild från förra gången då vi red barbacka! :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0