Ahh! Jag är så glad!

Detta har varit en så super lyckad dag! :D Det var super kul på jobbet, (jag lärde mig jätte mycket, alla var så jätte snälla och gulliga mot mig och det var super kul att stå och sälja, packa jordgubbar, ta betalt & ge växel osv..). Sen har jag köpt en efterlängtat undervattenkamera, jag är så nöjd!
Det gick super hos Svante (jag ska skriva mer om honom) och middagen här hemma var fantastiskt god. Och så åker vi i övermorgon till Frankrike (Korsika), ett nytt land för mig. Ska bli superspännande! :) Tänk om man hade det såhär när man hade det som sämst? ;) Ahh! Jag är såå glad och så tacksam, kan inte släppa alla snälla personer på torget idag, de var så snälla mot mig :') Och inte på något fjantigt sätt då, (vissa gör ju det, typ ser mig som "liten"). Det var såå roligt! Jag längtar så mycket till imorgon!! :D

Ja, ni förstår nog att jag haft en väldigt bra dag ;)

Nu sitter jag här, mest i väntan på att min älskade nya kamera (jag är kär ;D) ska bli fullladdad, då ska jag köra ner den i badkaret och fota, får se vad jag kan slänga ner så bilderna blir lite roligare, kanske att jag slänger ner mig själv? ;) Aja, vi får se! Kram!


Sååå kär! (A) ;)


"Smiiileee!" Hihi :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0