Älska värmen :)

Jag är ledsen att jag inte bloggat sen imorse! Men det har varit så fint väder så sen jag kom hem från Svante har jag bara varit ute ;) Jag har spelat fotboll med pappa, trixat med bollen lite själv, badat och fixat naglarna.. :)

Hos Svantisen idag gick det bra! Jag mötte upp Emily i Grytet idag igen och så red vi lite där. Sen red vi ner till Dagstorp och red på utebanan :) Svante var inte lika lat idag som de andra dagarna, men fortfarande lat. Var tvungen att träna på hörnpasseringarna idag med, körde mycket tempoväxlingar också :) Även lite skänkelvikninar, öppna & sluta och framdelsvändningar :) Det gick super, det gäller bara att hålla igång honom och inte ge sig, så fungerar det mesta!
Tillbaka till stallet släppte jag ut Svante i hagen och körde lite frihetsdressyr idag med. Det gick ju bättre igår, men det gick ändå bra, liksom :)

Just nu sitter jag och smsar med Liam, ska ut och städa lite nu :)


Nä, vadå mobilnörd? :)


Jag kan faktiskt lägga ifrån mej mobilen, ibland..


Kommentarer
Postat av: Tina

Lat, inget fel på honom hoppas jag?

2011-06-04 @ 08:51:04

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0