Båstad RK..

En riktigt fin anläggning! :) Både dressyr, och hoppbanorna är fantastiska! Dit åker jag gärna igen. Den enda lilla nakdelen är väl att det är en bit från parkering till framridning, men det är inte alls för långt eller så. Verkligen värt att åka dit.

Jag önskar att jag skulle kunna skriva att jag kommit hem med en rosett (helst blå & gul ;D). Men det kan jag inte, slutade utanför placering. Det var duktiga motståndare och vinnarna gick på över 70% Då tycker jag personligen att man ska rida högre klasser men ja, tydligen tycker inte alla det ;) Själv fick jag 62.759% och det är jag nöjd med! Jag har fått högre, men då var Svante i lite bättre form, så jag är verkligen nöjd. Svante tappade även idag energi inne på banan, typiskt. Men det var mycket bättre idag än vad det var i Ängelholm några veckor sen.

Domaren (Malin Hidgård) har jag inte ridit för tidigare, men hon var bra i sin bedömning tycker jag. Vissa domare skriver typ två, tre rader om varje ekipage, men denna domaren skrev på varje rad och moment! Det är super bra tycker jag. För annars får man ju inte riktigt reda på vad som ska bli bättre ;) Så ett + för domaren :)

För övrigt gick allt runt omkring som lasting, att köra, packa osv bra! :)

Ner med skänklen, jag vet! ;P


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0