Center Syd!

Nu har Emma precis gått hem. Vi har badat, haft vattenkrig :D, och studsat. Riktigt roligt har jag/vi haft! :)

Efter maten ska jag och mamma till Center Syd för att köpa lite saker till Korsika. Kan inte fatta att vi åker om två dagar.. :) Men ja, det gör väl när jag börjar packa ;)



Det här med Dagens Blogg, det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Lite pinsamt om jag ska vara ärlig (A). Två har anmält sig? Hehe.. Alla mina läsare kan ju inte vara obloggare? (fint ord va?!) Eller, kanske, eftersom bara två anmält sig ;) Men ja, jag får väl ändå köra en lottning ikväll och se vem som vinner! Ni kan fortfarande anmäla er!


Hittade denna bilden i arkivet.. Satan vad jag saknar nyår 10-11!
Det var klart det roligaste nyåret i mitt liv! Så jäkla roligt att fira med både Emilys, Josses och Nojjes familjer!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0