Center Syd :)

Har nyss duschat och käkat :) Nu ska jag och mamma snart sticka till Center Syd och köpa lite grejor till skolavslutningen.

Exursionen idag var väl inte så jätte rolig.. Men roligare än en skoldag! Som jag trodde skulle inte mina ögon och min näsa gilla cykelturen dit och hem. Så nu är ögonen röda och kliar, näsan rinner och kliar den med. Inget kul alls. Det blev ju inte bättre när jag stack till Svante sen, jag är ju allergisk mot honom med, eller jag är ju allergisk mot alla hästar ;) Men jag har tagit en tablett som hjälper lite, så det kunde ju vara värre :)
Skriver mer om Svante efter att jag och mamma kommit hem!


Jag kan fortfarande inte ladda upp nya bilder?


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0