Emily! :D

Nu har jag duschat och gjort mig iordning, jag sticker snart till Emily på en liten tjejkväll. Hon fyller ju år snart!
Innan jag sticker måste jag städa rummet, som vanligt är det stökigt.. Sen måste jag även prata med pappa om tävlingen imorgon, så det inte blir några missförstånd. Men det hinner jag innan jag måste sticka. Om jag sätter fart NU, då ;) Så ja.

Det blir för övrigt inte jätte sent hos Emily (fast jag helst skulle vilja stanna längre), iom att jag ska upp vid sex imorgon. Men det blir nog inte mer inlägg idag. Kanske att det blir ett innan vi sticker imorgon, annars blir det imorgon kväll! :)


(För er som undrar..) Jag har en av mina 10 blusar idag. Helt sjukt att
jag har 10 blusar! Ännu sjukare är att typ hälften av dem aldrig används! (jag har använt de flesta typ max två ggr)
Men ja, sånt är livet! ;P


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

härligt att du är med! vinnarna presenteras ikväll! :D

2011-06-17 @ 16:24:39
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

VINNARNA AV DAGENS BLOGG UPPE NU! kika in vettja! :)

2011-06-17 @ 21:39:00
URL: http://heaa.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0