En fullt utvilad Ullis sitter här och skriver.. True.

Godmorgon. Hoppas att ni sovit gott, själv har jag inte sovit sådär super bra (förkyld), okej, det var ointressant.
För övrigt behöver ni inte fråga om rubriken, men
den stämmer! Jag är fullt utvilad.

Mina planer för dagen är grymt stora! Skoja min doja. Ni såg ju min "att-göra-lista" igår. Den är ju bara liite chill. Men som vanligt har jag några mer små (stora passar bättre) things som måste fixas. Tex. cykla till Lovisa och lämna tillbaka en filt jag lånade i söndags. Sen kan man ju alltid dra upp lite (lögn! Det är mycket att dra upp..) ogräs, så tjänar jag en slant (hehe, det lät som morfar :P). Men jag får se. Jag har ju min "att-göra-lista" också, den måste bli klar först! ;)

Nu ska jag göra mig iordning, sen börjar jag med mina älskade planer för dagen :)


usch. Ogräs borde inte finnas.
Inte min bild.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0