...

Hittade denna texten i en bok jag läser: Syskonkärlek (rekomenderas).
Jag kan känna igen mig ibland, och detta har inget med mina små problem jag skriver om utan lite större problem då ;) Men det stämmer liksom, så jag ville bara visa den :P

Ibland känner jag mig som en fisk i ett nät. Om jag sprattlar så trasslar jag bara in mig ännu mer. Men jag tänker sprattla i alla fall. Jag tänker sprattla och slåss av bara helvete och kommer jag inte loss ändå ger jag fan i allting. Då får det vara som det är. Men jag tänker försöka.


Det har inget med Svante att göra. Anledningen till denna bilden är att
datan inte vill ladda upp några nya bilder.

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

helt okej, länka på bara ;D

2011-06-09 @ 18:19:32
URL: http://heaa.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0