Ett lagom jobbigt pass :)

Jag kom till Svante idag vid halv tre! (Då brukar jag fortfarande vara i skolan och ha en lektion kvar). Jag mockade och fixade mat och sen tog jag in Svante för att rykta :) Blev klar vid fyra (då brukar jag komma hem från skolan). Började att rida i Dagstorp och det gick bra, lite lat kanske, men helt ok! Körde mest "grunderna" + lite öppna, sluta & skänkelvikning :) Nöjd! Red där i ungefär 45 min, sen red jag bort till "Grytet" och red där i ca 15 min.

Svante kom mot mig när jag hämtade honom i hagen :') Dessutom följde han efter mig när jag gick runt i hagen!
Stor kärlek till Santana.
Innan brukade även Svante dra iväg med mig in i sin box när jag tar in honom från stallet för att rykta osv. Men inte nu längre! Nu stannar han när han ska, och krånglar inte lika mycket från markhantering. Han har förstått vem det är som bestämmer nu ;) Det är super härligt!


Gillar bilden, den är gammal men fin.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0