Fantasilös som jag är...

... Har jag ännu en gång gjort om headern inom samma "mall". Jag tyckte det var konstigt att ha nästan samma bild som profilbild som i headern. Därför gjorde jag om den. Ändrade även färg, om det nu är någon som märker det, det är ju minimal skillnad. Ni kanske inte ens märker att headern är ny? Även där är det ju nästan minimal skillnad. All text på bloggen blev också ändrad, denna känns på något sätt fräshare och man känner sig lite proffsigare när man skriver. Ha! Det skrattar vi åt :)

Nä. Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen. Sen ska jag skriva två "ingen reklam"-lappar. Vi vill nämligen inte att brevlådorna (vi har två?) ska bli fulla av reklam när vi är på Korsika ;) Hihi.


"Provskrev" en, men det ser ut som en treåring skrivit p.g.a. att jag skrev på mitt vingliga laptop-bord!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0