Fujifilm FinePix XP30

Jag kom hem från Erika för ett tag sen. Vi har haft riktigt roligt! Vår lilla picnic var jätte mysig och hela dagen har varit super skoj. Imorgon åker Erika till Grekland och jag kommer sakna henne jätte mycket (såklart), när hon sen kommit hem om en vecka flyger vi till Korsika, så vi kommer inte träffas på jätte länge! Men då har jag iaf något att se fram emot ;)

Jag och pappa har kollat på vattenkameror nu. Vi hittade den jag ville ha på Mattsons i Lund. Det blir att åka och köpa den någon gång i veckan, innan Korsika! Roligt att ha med den dit, men sen kan man ju alltid fota i poolen här hemma.. :)


Tror inte det blir en svart, men jag får se ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0