Godnatt!

Jag har precis spelat Rummy med pappa. Vi satt båda med en bricka kvar: Gul 4, har aldrig hänt att man suttit med samma bricka kvar innan, men jag såg lösningen först och därför vann jag (när jag förlorar är det bara ett spel, när jag vinner "haha, I took you out"..) :) Hihi.

Kusinerna sover nu. Hade också tänkt gå och lägga mig, de väcker ju mig vid halv sju, sju någon gång. Sen är det full fart hela dagen, så jag behöver sova lite nu ;) Dessutom har jag varit uppe sen fem imorse, så jag är bra liiite trött, skoja min doja, jag är bara myyycket trött (A) Men innan jag somnar ska jag bara ner och ta en allergitablett, ögonen kliar -.-

Puss & Kram, sov gott!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0