Jag har gett upp!

Har försökt sortera bland mina bilder på datorn nu. Men det är seriöst helt omöjligt! Mappen med bilderna från USA har försvunnit och en massa andra bilder som är tagna med Canon-kameran :( Tur att mamma har de bilderna på sin dator ;) Men nu har jag iaf gett upp och jag har varit nära på att markera allt och trycka på delete några gånger, men har lyckas stoppa mig själv. Jag skulle ångra mig stort sekunden efter.
Med lite bra musik (den är riktigt bra just nu, och ljudvolymen hög..) glömmer man sina största problem (bild-problemen dåja), men det finns ju betydligt större och viktigare saker att vara ledsen över.
Aja, nu ska jag iaf sova. Imorgon ska vi städa skåpen och kolla film :) Trevligt. (;D)
Sov gott, så ses vi imorgon.
1 av 4 bilder som finns kvar av USA-resan; Johan i öken.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0