Kommer bli en härlig dag! :)

Idag har vi tre lektioner innan lunch, sen har vi "halv friluftsdag" :) Dessa tre lektioner är de sista lektionerna vi har, resten av de skoldagar som är kvar är shemabrytande heldagsaktiviteter :) Gött med de sista lektionerna idag! :)

Idag ska jag cykla till skolan, eftersom på den halva friluftsdagen ska jag cykla mellan sex kyrkor (hofterup, lödde, barsebäck, hög, dagstorp, västra karaby) med vännerna mina ;) Vi har med oss fika, så vi hade tänkt stanna och fika lite också. Mysigt. Det tar ungefär 20 min att cykla.

Efter skolan ska jag till Svante, jag rider honom alla dagar (utom lördag) fram till måndag :) Uppdatering blir alltså när jag kommer hem, vid åttatiden :)
Nu har jag inte mycket mer att berätta, vi ses ikväll!




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0