Kusinerna har åkt hem

Jag blev väckt av kusinerna vid sex genom att de kittlade mig, hihi. Lite mysigt, men jag var grymt trött! (A) De fick välling och satte sig och kollade på SVTB, så då sov jag lite till :)
Idag har vi studsat, lekt med barbies och lite så. Tjejerna badade också en stund.

Det har varit två tidiga morgonar i rad så jag är sjukligt trött! Men jag hade tänkt att jag och pappa ska ta tåget in till lund, jag ska sommarjobba nästa vecka på Mårtenstorget, så jag måste hitta från tågstationen till torget de dagar ma elr pa inte kan köra mig.

För övrigt ska jag köpa Fujifilm Finepix XP30 på torsdag! Så roligt tycker jag, för jag har velat ha en vattenkamera riktigt länge!

Nu ska jag sätta på en film och bara mysa framför tvn. Jag kommer säkert somna.


Det blir denna! Den har tom. GPS :P


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0