Lomma Ridklubb

Har varit på Lomma Ridklubb och kollat när Johan red :)

Jag började själv rida där när jag var 6 år och slutade där när jag började rida Svante, för sisådär 1000 år sen. Haha. Iaf känns det som 1000 år sen jag slutade rida i Lomma, men det känns inte alls lika länge sen jag provred Svante för första gången. Konstigt. Men det var iaf roligt att se hur där ser ut nu (ingen större skillnad), träffa lite kompisar, hälsa på hästarna (känns ärligt talat som att de flesta krympt, men det är nog jag som växt..) och prata med gamla ridlärare. Sen var det ju roligt att se när Johan red, längesen man gjorde det.


finfin bild tycker jag! Den är tagen från google.


Kommentarer
Postat av: johan

du skulle tat en bild när jag red :) <3

2011-06-16 @ 20:59:06
URL: http://gladajohan.bloggplatsen.se

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0