Mycket text om något ganska ointressant ;p

När jag cyklade till skolan (ca 7 km) och kommit lite mer än hälften börjar hela bakdäcket hoppa, all luft har gått ur. Typiskt, men det är ju bara att fortsätta cykla, vända kan man ju inte göra, det är ju längre. På skolan kollar vi med vaktmästaren om han har en cykelpump, men det har han inte. Så vi (jag, Linnea, Emma) cyklade (de cyklade, jag ledde min cykel) till cykelhandlaren i lödde :) Dem öppnade såklart inte förrän vid tio när vi var där vi nio. Så vi gick/cyklade hem igen och gick dit igen vid tio :) Men då följde inte Emma med. Däcket gick att fixa!
Vi hade ingen lärare på idrottslektionen, så efter 15 min av lektionen stack vi ut på IP och spelade fotboll. Efter lunchen började vi cykla mellan de där sex kyrkorna. Vi hade motvind från Hög till Västra Karaby, från Västra Karaby till Dagstorp, från Dagstorp till Hofterup, från Hofterup till Barsebäck, från Barsebäck till Lödde. Alltså hela rundan på något konstigt sätt. Sen skulle jag ju ta mig tillbaka från Lödde till Hofterup (det är ju där jag bor) och då hade jag såklart motvind där med -.- Mellan Dagstorp och Hofterup lämnade jag gänget och cyklade själv resten av kyrkorna :) Anledningen till det var att de cyklade lite för sakta för min del ;) Totalt har jag cyklat 3.6 mil (typ allt i motvind, dåja ;)) + till och från stallet och en timmes träning med svante. Det är inte varje dag man rör sig så mycket.

När jag kom hem cyklade jag till Svante, (då hade jag inte motvind). Skriver mer om honom i ett annat inlägg :)


bild från någon dag sen, datan och jag är inte överrens just nu.. :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0