Nu blir det att packa!

Midsommar. Jag älskar Midsommar, den bästa högtiden, tycker jag. Alla är så glada, solen skiner (för det mesta..) och kvällen blir alltid så rolig! Nästan alla Midsommar brukar vi vara hemma hos Pia & Peter, (ma's & pa's bästa kompisar) och Elsa & Axel. Elsa är ett år äldre än mig, och Axel är äldre för er som vill veta. Men det är dem vi åker med till Korsika, så de ska alltså också upp tidigt imorgon och därför ska inte de ha någon fest.

Men de ska iaf hit till oss, käka lite sill, ha trevligt och sen drar de hem så allihopa kan gå och lägga sig ;)
Sen kan jag ju också säga att en dag där nere på Korsika som blir lite speciell, eller bara för oss: nämligen den 29 Juni. Då firar ma & pa 15-årig bröllopsdag och Pia & Peter firar också bröllopsdag! Emily & Morfar fyller även år den dagen. Så då ska vi ha lite extra roligt ;)

Men nu ska jag packa! Får se hur det går, jag brukar liksom tömma hela garderoben..


Jag kommer sakna Svante något enormt!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0