OV Beachhandboll, Helsingborg

Jag har börjat blogga mindre och statistiken har börjat sjunka.. Jag vet själv hur det är när man följer en blogg som tillslut uppdaterar mer och mer sällan, man slutar följa den. Så jag vill verkligen förbättra mig, och jag ska ge gärnet, så det går vägen hela hem till statistiken jag hade innan! Så snälla? Kan ni ge mig en chans till? :)

Idag har klassen varit på OV Beahhandboll i Helsingborg. Super kul! :D Vi vann alla matcher i gruppspelen (och vann därmed i vår grupp :)) och i slutspel är det ju vinna eller försvinna och vi klarade ena matchen i slutspelen, sen gick det inte lika bra och vi åkte ut mot ett lag som toppade (vill inte nämna några namn ;P). Ärligt talat, det kan inte vara kul att veta att man vann för att man toppade. Och jag säger inte att de toppade för att jag är en dålig förlorare, de hade tre pers som var inne hela matchen! :O
Måste ju även berätta att jag badade i havet! Faktiskt ganska stolt, ;)

Men jag kan verkligen rekomendera denna aktivtivitet med klassen till nästa läsår, det är ingen anmälningsavgift för skolklasser och inom Helsingbors Kommun är det gratis skjuts dit också :) Super bra!

Har varit med Josse efter "skolan" :) Vi studsade bara, men det var roligt! :)
Imorgon behöver jag inte gå upp förrän klockan 8, vi ska inte ses förrän 9.45 på Sjöbobadet imorgon. Exursion hela dagen, så lagom kul. Men vi slutar iaf 14.30 ! :D Då blir det att sticka till Svante :D


Titta så fina tröjor klass 7A beställde, dessutom personens efternamn på ryggen. Grymt snyggt ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0