Pirates of Caribbean

Tyckte filmen var väldigt bra, riktigt rolig emellanåt! :) Fast 3Dn användes en gång, i början av filmen när texten "Pirates of Caribbean" visades. Lite dåligt ju ;) Men jag tycker faktiskt att ni som inte sett den ska se den! (fast inte med 3D, skillnaden är bara priset..)
Kan ju också säga att jag och Emma gick in i en butik och köpte lösgodis, jag blev typ helt tokig och tog ganska  mycket godis :S 1.32 kg, oops. Blev över hundra kr, med dricka då ;) Men ja, man måste vara ung och galen för att kunna bli gammal och erfaren.

Pappa hämtade oss i cabben, nercabbat såklart :) Med hög musik, en stor låda med godis (vi åt inte ens hälften under bion) och känna hur håret blir tovigt och flyger runt ansiktet på en. Det är stunder man vill ha oftare. Extra mysigt var det när man hade solen bakom sej och helt vindstilla... :)

Nu ska vi spela spel! Kram.


riktigt bra skådespelare!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0