Rensat väskan + alla mina skolmappar



Oj, oj. Det blev mycket papper som kundes slängas!
Hela sex fullproppade mappar..

Nu har jag tömt väskan (fast mapparna, pennorna, skåplåset + nyckeln och lite grejer till är ju kvar där i) och lagt väskan högst upp i garderoben! Tanken är att jag ska glömma den och skolan nu över lovet (det kommer jag göra, inga problem!). Jag har även tagit fram mina "sommarväskor" och hängt väldigt synligt i rummet. De ska användas destu mer i sommar! :)

Nu blir det att sova för min del.
Imorgon är det en timme i skolan, sen har vi S O M M A R L O V ! Det är ärligt talat helt overkligt. Mitt sjunde sommarlov börjar om 24 ½ timmar!
Riktigt gött är det.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0