Sista dagen i skolan! :D :D :D

Idag har varit en riktigt jobbig skoldag. Haha. NOOOOOOT!! x) Vi städade skåpen, väldigt enkelt. Bara att lägga läroböckerna på en vagn och sedan packa ner allt sitt.. Efter det 45 min rast, jag spelade fotboll med några tjejer och killar och det var riktigt roligt! Jag är ju inte så jätte bra på fotboll, men de berömde faktiskt mig att jag blivit mycket bättre nu under veckorna vi spelat. *Stolt*. Sen gjorde jag faktiskt två mål! ;)
Klassen kollade även på Ocean's Eleven och Accepted. Riktigt bra filmer båda två! Rekomenderas. Det var jag som tog med dem, så jag hade sett dem innan, men jag tröttnar aldrig på dem ;)

Tror vi slutade en timme tidigare, jag och Emily fick skjuts av hennes farmor hem :) Väldigt snällt.
Efter skolan stack jag till Svante. Men skriver om honom lite senare.
Vi ses!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0