Sjöbobadet idag igen :)

Det har varit dålig uppdatering under dagen! Jag är verkligen ledsen och jag försöker verkligen, men ibland hinner man bara inte, tyvärr.

Efter att jag stack till Svante på förmiddagen, käkade och duschade jag. Sen stack jag till Emily :) Vi gjorde inte mycket, men sen åkte vi till Sjöbobadet och grillade med Lovisa, Erika, Elsa och Edvin. Vi försökte få dit lite mer folk, men de flesta var för lata för att orka ta sig dit. Jag och Erika badade, och sen grillade vi och spelade brännboll. När det bara var jag, Emily och Elsa kvar satt vi och pratade och hade mysigt. Riktigt mysigt ;)

Snart ska jag nanna kudden, "jag ska bara.."


Här sitter jag i min älskade hoodie, den är riktigt mysig!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0