Skolavslutning

Idag får alla (iaf i Hofterup & Löddeköpinge) sitt efterlängtade Sommarlov! Jag förstår inte att det är nu, att dagen jag längtar efter sen i November är denna dagen (okej, det lät lite konstigt).
Har precis fixat mig, bara örhängen kvar. Ska gå ner och ta dom sen :)

Vi slutar vid tio (aaaa, jag längtar!). Då hämtar mamma mig och sen vid ett någon gång ska jag nog cykla ner till Sjöbobadet och grilla, spela fotboll, fira sommarlov och ha kul med kära vännerna! Det ska bli mysigt.
Senare på kvällen ska jag bort till Gustav som tagit studenten! 
(Jag måste säga att jag längtar tills det är min tur..)


Jag lovar att ni får en bättre bild på mig sen ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0