Sommar, sommar och sol :D

Måste ju börja med att berätta att filmen The Perfect Storm jag såg igår var riktigt bra! Sorlig, men bra. Hemsk var den med, men ändå bra, tycker ni ska kolla på den. Det absolut hemskaste (hemskaste?) med filmen är att den är sann. Jag grät igår, och när jag berättade om den för mamma i morse grät då jag med. Usch. Men den var faktiskt bra.

Jag vaknade vid tio och käkade frukost med mamma ute. Killarna sov :) Sen stack jag till Svante. Ska skriva om honom i ett annat inlägg. Nu har jag kommit hem och käkat och duschat. Emily kommer snart :)

Emilys farmor och bjudit hem oss, så vi ska dit ikväll :) Trevligt.
Nu ska jag gå ut, vi ses!


fin jag är va? ;) Och ja, jag ska lägga handduken i tvätten.. :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0