Sommarjobb

Imorgon ska jag upp med tuppen (fina ordval va?!). Om inte tidigare förresten, för tuppen går väl upp sju? Jag åker hemifrån 20 över sju, så jag rättar mig själv: Imorgon ska jag upp före tuppen. Haha. Inte roligt. Jag vet.

Tror ni är lite mer intresserade av anledningen. Jo, anledning är att jag ska sommarjobba. Jag ska stå på Mårtenstorget i Lund och sälja jordgubbar :) Trevlig va?! Själv tycker jag att det ska bli super roligt! :) Emily ska jobba lite i nästa vecka, då jag är på Korsika. Sen blir det nog också lite jobb i v. 27 :) Så nu tycker jag att ni ska åka till Lund och köpa jordgubbar ;) Hihi :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

stooorrr tävling i min blogg

2011-06-22 @ 22:01:50
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0