Starttider på lördag!

Som jag skrev för några veckor sen ska jag tävla på lördag i Båstad. Jag ska starta LB:1 och min starttid är 10.14. Iom att det tar nästan två timmar att åka dit med transport behöver vi åka mellan halv sju och sju. Det innebär att vi måste vara i stallet vid sex! En tidig morgon det. Men jag har gått upp så tidigt tidigare för att tävla, eller jag tävlade inte, men Matilda. I Båstad då med faktiskt. Så lite van är jag ju ;) Får väl ta och sova i bilen på väg dit (A). Men det är på lördag det! På fredag blir det att knoppa, förbereda och göra Svante lite extra fin. Senare på fredag kväll ska jag till Emily, för hon fyller år! Det får inte bli super sent eftersom jag ska upp tidigt nästa dag.. :)

Slut på information. Sängen nästa!



Kommentarer
Postat av: emmi

Just nu har jag en tävling i samband med iphoneskal.se! Du kan vinna valfritt iphoneskal till vädret av 500 kr, både 3&4! :) Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/june/tavla-om-ett-iphone-skal.html#comment

Trevlig sommar! // Fashiontwisted

2011-06-15 @ 01:00:16
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0