Svante hade det inte så lätt idag!

Nä, det hade han inte :)

Jag började med att rida i upp, och nerförsbackar. Det är bra för hans rygg! Red där i 10 min innan jag red ner till Dagstorp. Han har blivit så satans lat av någon anledning, så de första 10 minuterna gick till att få honom att röra sig framåt i normalt tempo. Fick sitta och driva hela passet, faktiskt. Men det blev iaf bättre :) Gjorde en "övning" där man bytar gångart vid varje bokstav. Ganska svårt, för Svante har lite svårt för att lyssna, han gör hellre som han själv vill.. Men även det blev bättre efter ett tag! :)
Märkte sen att hörnpasseringarna är hemskt slarviga, så då fick jag träna på det ett tag också :) När dem blev bra började han vända av sig själv efter hörnen och sen gå helt felställd på långsidorna. Busponny! Efter ett bra tags fajt, vann jag och han gick bra igen. Då kunde jag trava av honom och sen rida hem till stallet :)

Skrivit mycket i båda inläggen idag :) Är på skrivhumör..
Vi ses !


Mästerfotografen Lovisa !

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0