Tävlingssugen! :)

Jag är sugen på att åka ut och tävla lite mer nu under sommaren :) Vi är ju borta en del, men jag hittade några tävlingar som passar :) Men Svante är ju inte min ponny, så jag måste ju såklart kolla med Matilda först. Jag hade tänkt göra det imorgon, så får jag se om någon tävling blir av :) 

Om ni undrar så är det inte Svenskt Ponny Derby eller Ponny SM, jag planerar att anmäla mig till ;) Det skulle bara bli pinsamt.. Jag kan ju inte ens alla moment. Nä, jag nöjer med med lokala LB:1-klasser :) Jag har inte ens licens för att få tävla reg/nat, men det är ju inget problem, det fixar sig med några klick inne på tdb, om jag skulle ville tävla reg/nat ;)

Puss & Kram. Nu blir det nog inga mer inlägg idag. Fast man vet ju aldrig om jag kommer på något super viktigt jag bara måste berätta för er ;D



Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken fin bild!!

2011-06-24 @ 12:26:36

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0