The Perfect Storm

Shit. Jag gick bort med familjen till studenten vid sex. Trodde att jag hade varit borta i kanske max två timmar när jag och Johan gick hem efter maten. Men nä, när jag kollar klockan är den halv nio! Oj, säger jag bara. Så lång tid var jag väl iaf inte borta? Men jo, jag var väl det ;)

Hade tänkt se en film nu som börjar vid nio. The Perfect Storm heter den. Jag är inte så mycket för filmer, så troligtvis stänger jag av tvn inom en halv timme. Men jag hade tänkt att iaf börja se den, sen får jag se hur länge jag fortsätter kolla, är den läskig går jag direkt (den verkar faktiskt vara lite läskig) (A) :)
Kram så länge.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0